هشدار جهاد اسلامی به تشکیلات ابومازن درباره همکاری با دشمن-راهبرد معاصر
۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان افشاگری الجزیره از نفوذ نظامیان اسرائیلی به خاک سوریه اردوغان: تل آویو تنها ثبات فلسطین و لبنان را هدف نگرفته | ما دست روی دست نخواهیم گذاشت وقوع چند انفجار در تل آویو | قطع برق در هرتزلیا، غوش دان به لرزه درآمد بیانیه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا: حمله ارتش اسرائیل به نیرو‌های یونیفل را محکوم می‌کنیم تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بلینکن: نگران وضع اسفناک کودکان و زنان غزه هستیم مقر فرماندهی ارتش اشغالگر در پادگان کاتساویا موشکباران شد نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل: لبنان نیاز به کمک نظامی ندارد فرانسه سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد رژیم صهیونیستی: تصمیمی درباره پاسخ به ایران گرفته نشده است اوباما: آمریکا به «۴ سال دیگر» ترامپ در کاخ سفید نیاز ندارد پزشکیان در دیدار با پوتین: ارتباط ایران و روسیه صمیمانه و راهبردی است دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه | پوتین: روابط با ایران برای ما در اولویت است | دعوت رسمی پوتین از پزشکیان برای سفر به مسکو + تصاویر رهبر چچن نمایندگان روس را به انتقام‌جویی خونین تهدید کرد

هشدار جهاد اسلامی به تشکیلات ابومازن درباره همکاری با دشمن

بعد از تداوم اقدامات خیانتکارانه تشکیلات خودگردان علیه ملت فلسطین و اجرای دستورات رژیم اشغالگر علیه مقاومت در کرانه باختری، جنبش جهاد اسلامی، این رفتار ننگین تشکیلات ابومازن را به شدت محکوم کرده و آن را خدمت به دشمن دانست.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۲۵

به گزارش راهبرد معاصر،‌ در حالی که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست «محمود عباس»، در میان جنگ غزه و جنایت‌های وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود هم، دست از خدمت به دشمن اشغالگر برنمی‌دارد و به همکاری و هماهنگی با این رژیم ادامه می‌دهد، شب گذشته منابع رسانه‌ای فلسطینی گزارش دادند که درگیری‌هایی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان در شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری اتفاق افتاده است.

 

اقدام خیانتکارانه تشکیلات خودگردان علیه رزمندگان فلسطینی در طوباس

شبکه الجزیره به نقل از منابع فلسطینی در این زمینه گزارش داد که درگیری‌های خشونت آمیزی میان رزمندگان مقاومت و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در طوباس به دنبال بازداشت «احمد ابوالعایده» فرمانده گردان طوباس وابسته به سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان، اتفاق افتاده است.

 

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی در تعقیب فرمانده گردان طوباس در کرانه باختری بوده و نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان از چند روز قبل، کمپینی برای بازداشت این رزمنده فلسطینی و تحویل آن به دشمن صهیونیستی به راه انداخته بودند.

 

منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان، شماری از جوانان فلسطینی را در منطقه بازار قدیم در طوباس، بازداشت و مواد انفجاری که رزمندگان مقاومت برای مقابله با نیروهای اشغالگر صهیونیستی آماده کرده بودند را منفجر کرده و از بین بردند.

 

درخواست جهاد اسلامی برای بسیج عمومی در کرانه باختری

در واکنش به این اقدامات خیانتکارانه تشکیلات خودگردان، سرایا القدس در بیانیه‌ای خواستار بسیج عمومی در شهر طوباس و شکستن محاصره رزمندگانی که در محاصره سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان هستند، شد.

 

در بیانیه سرایا القدس به این منظور آمده است که در سایه هجمه شدید رژیم اشغالگر و سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در بازداشت، ربایش و ترور رزمندگان گردان طوباس و حمله به منازل رزمندگان ما، از همه جوانان انقلابی و مقاومتی خود می‌خواهیم که بسیج عمومی تشکیل داده و از رزمندگان این گردان حمایت کنند.

 

سرایا القدس تاکید کرد که ما از تک تک آزادگان شریف می‌خواهیم، بسیج عمومی تشکیل داده و محاصره رزمندگان گردان طوباس را که در محاصره نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان هستند، بشکنند. تشکیلات خودگردان در تلاش برای سرکوب مقاومت در کرانه باختری با هدف تحقق رویای سران دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان آن است.

 

همچنین گردان طوباس هم در بیانیه‌ای جداگانه، از مردم کرانه باختری خواست تا برای حمایت از رزمندگان این گردان که در معرض حملات شدید رژیم اشغالگر و سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان قرار دارند، بسیج عمومی تشکیل داده و از این رزمندگان حمایت کنند.

 

جنبش جهاد اسلامی هم به نوبه خود در بیانیه‌ای، تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به سمت «عطاف جرادات» اسیر زن آزاد شده فلسطینی و مادر دو اسیر را به شدت محکوم کرد.

 

این جنبش، حملات نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان به رزمندگان مقاومت در طوباس و دیگر مناطق کرانه باختری، تیراندازی به سمت آنها، تلاش برای بازداشت این رزمندگان و مصادره مواد منفجره آنها را که برای مقابله با نیروهای اشغالگر صهیونیستی تهیه شده بود، به شدت محکوم و تاکید کرد که این اقدامات تشکیلات خودگردان مخالف ارزش‌های ملی فلسطین بوده و به معنای خیانت به ملت فلسطین است.

 

جهاد اسلامی از افراد خردمند در جنبش فتح و همه شخصیت‌ها و نیروهای ملی فلسطین خواست تا سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان را از این اقدامات خیانتکارانه باز دارند.

 

این جنبش همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا از ایستادن در برابر مقاومت مردم فلسطین دست بکشد.

 

سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین که همچنان به خدمت به دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند، روز پنجشنبه خانه «احمد ابوالعایده» فرمانده گردان طوباس را محاصره و پنج جوان را در این منطقه بازداشت کردند. بعد از این اقدام خیانتکارانه نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین، منطقه طوباس همچنان شاهد تنش‌ها میان مردم فلسطین با نیروهای امنیتی تشکیلات وابسته به ابومازن است.

 

پیشتر جنبش حماس فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از سیاست‌های تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه هماهنگی با دشمن صهیونیستی در میان جنگ نسل کشی که این رژیم علیه مردم فلسطین در نوار غزه و نیز کرانه باختری به راه انداخته، از این تشکیلات خواست تا از رفتارهای مشکوک خود دست بردارد و به جای تعقیب رزمندگان مقاومت، عناصر سرویس‌های امنیتی خود را وادار به مقابله با اشغالگران صهیونیست کند.

 

این جنبش تاکید کرد: ما از رهبری تشکیلات خودگردان می‌خواهیم که این رفتارهای مشکوک و غیرقابل قبول خود را متوقف کرده و سرویس‌های امنیتی خود را به مشارکت در مقاومت ضد دشمن صهیونیستی سوق دهد. ادامه اقدامات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان برای تعقیب رزمندگان مقاومت، به معنای همکاری با دشمن اشغالگر و مشارکت در تجاوز علیه ملت فلسطین است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار